Veelgestelde vragen
‘Ik heb een afspraak gepland en ik vraag me af of ik de afspraak moet afzeggen?’
Als u zichzelf goed voelt en niet ziek of grieperig bent, kunt u de afspraak gewoon door laten gaan. Wat anders zal zijn is de begroeting bij ons in het bedrijf. U krijgt geen hand, maar uiteraard wel een warm welkom op gepaste afstand.
‘Kan ik nog een nieuwe afspraak maken voor onderhoud of reparaties?’
Voor onderhoud of reparaties aan uw auto kunt u gewoon bij ons terecht. Wij zullen uw auto vervolgens in behandeling nemen en alles regelen en ervoor zorgen dat er hierbij geen fysiek contact is.
‘Levert rijden in een demonstratie of vervangende auto risico’s op?'
Wij zorgen dat demonstratie en vervangende auto's na iedere rit netjes worden schoongemaakt en gedesinfecteerd. Zo kunt u voor alle zekerheid zelf ook meehelpen aan het tegengaan van de verspreiding van het virus.
‘Kan ik op mijn auto blijven wachten?’
Nee, gezien het huidige protocol is wachten in de wachtruimte op uw auto momenteel niet mogelijk. Ook kunt u op dit moment niet in de werkplaats komen. Wij informeren u graag over de andere mogelijkheden.
Tot slot vragen wij u om zelf ook alle geldende RIVM-richtlijnen in acht te nemen en bij griep, koorts of verkoudheid een bezoek aan ons bedrijf uit te stellen. Ook als u al een afspraak heeft, neem gerust contact op om deze te verzetten.